Ude på tur

Hei hei

Ja nå sitte eg her i trøndelag..rettere sagt på Namdals folkehøgskole der vennindå mi går, nemlig hu Katrine! Dette e ein koselige skole. Men ingenting slår jo Sund =)

Sto opp kl 5 i dag..va trøtte ja, sov lide i nått. Flyet va presis åg det va herligt, direkte fly te Værnes =) Kjøbte meg i berlina bolla, juice åg sånn lidå flaska vann.. satt meg på toget som gikk 08:15 og va framme 10:55 på Grong... laange tur jah. Så spise eg lunch her på skolen, som va grei nok hehe.litt tørre brød men men..det gikk ned. Ellers så gikk vi en tur ned grong centrum hehe.kjøbte åsse litt snacks te i kveld.
-Ja eg har tatt bilder så dere kan få se seinare-

Spist middag ja som va hamburger,poteter, og erterstuning, + gulrøtter åg saus då.
i mårå blir det ud ein tur i sentrum i Namsos elle Verdalen hehe vetsje heilt ennå.. det disse busstidene ser dokke.. ishe lett å bli kloge på dei.
Nå vente det ein god massasje på meg =) glede meg!
også snob åg snaks og fhs morro! =)


Snakkes

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur