Bergens turen!

Eg sov lide fra fredags nåttå, måtte vera sjåfør ja hehe. te lørdags formiddag men d gikk nå bra, nådde flyet hehe, det var det viktigaste! Jobba som en helt heila ugå gleda meg te å se min bror igjen, og som ble 25 år i dag 12 November! Gratulerer med dagen!! Og ja Far gratulere med Farsdagen!!

Eg møtte en kompis Alexander på Flesland, jabba litt med han før eg stakk te flybussen som "nesten" kjørte fra meg hehe.. off kjibt, men når eg sko betale så ville busssjåføren gi meg 140 kr igjen han trodde eg betale med 200 kr hehe..kanskje det var siste vakta han åg han va trøtte hehe. Eg va nå ærlige åg gidde igjen 100 kr eg åg tog i mod veksel altså 28kr hehe. =) Lønne seg å vera ærlige, som regel=)

Det var skikkelig kjekt i Bergen, fyssta eg gjorde når eg kom å møtte bror min ved bryggen, opp med den "lille" bagasjen min te hybelen, også ner å kjøba bursdag presang te Harald, min storebror. Fant faktisk frem te dei butikkane eg leita itte.. årrh møye folk åg, litt stress...også måtte eg handla øl og litt mad og sncks.. då tog eg bare kiwien (den lille kiwien som e åben på søndager..hehe) møtte igjen en kompis fra folkehøgskole året mitt Lars, vi hadde vorspeil i min brors hybel åg hadde d utrolig morsomt. Vi gikk te Vamoon der min bror var med ganske mangen venner og bekjente. Kjekt å se igjen någen av klassevennene hans, de e så kjekke og gille, Anette, Benjamin kjempe kjekt å se dere igjen =)
Bra plass =) variert musikk og unisex toaletter hehe. Var der ganske lenge ågså gjekk eg åg någen te å kjøbte åsse mad også tebage igjen..Åg sorry te dei som prøvde å ringa..musikken øvedøvde mobilen min heilt..såg bare meldinger då eg va på do hehe.

Min bror bor då oppe der med den gamle brannstasjonen i Sandviken så eg fekk meg ein goe tur opp igjen itte den handle turen hehe.. men goe trim var det..Kjøbte meg faktisk en skritt teller, må bare finna ud kossen ann funke fysste hehe..prøve å finna d ud før kl 16 i mårå..då eg ska på jobb!
Eg reiste faktisk med en ligther og en sånn kremtuba som sko vært i en sånn gjennomsiktige påse pga de nye sikkerhets greiene fredagen men det ble ishe oppdaga før eg reiste i dag fra Bergen te Sola.. då sa dei d hehe:P Flinke dei va i Bergen på sånt. Eg ble jo stoppa då i kontrollen hjem igjen fordi et smykkeskrin såg så mistenkelig ud og faktisk ei eska med tysk sjokolade hehe..litt morsomt åg!

Flyet va faktisk heilt fult opp fra Bergen te Stavanger..eg satt då heilt bagerst.. sykt trangt det va der då..ska ishe sitta der igjen hehe. Utrolig morsomme helg!
Åg Harald du e bare ei utrolig god storebror!
Ja snart e det 1 advent.. dagane går fort. Snakkes!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur