Happy




Hei

Ja i dag e eg jammen glad ;) Fant ut kossen dette med passord å sånt funka. Endeligen ..gikk meg på nervene..men eg fant ud at eg ishe hadde fullført registreringå..hehe ja eg e litt blondie.

På jobben i dag va det løye, som alltid! Julabordet ska vera den 9desember 06. någen som vil vera kavaler? ..lov å spør vet dokke:)

Ja ågså i november så ska eg ta permanent..vent i spenning så får dokke sjå bilder før og itte =) d blir stas...eg må innrømma eg grue meg litt, men det går vel seg te.
Det ska vera sånn modell opplegg.. så eg må møda på en vgs skole i område her kl 8 å mårrrann..sikkart sykt trøtte då,men som alltid d e eg positive eg vet dokke ja =)

legge ud någen bilder fra solnedganger eg hadde på Sund folkehøgskole, godt å se på de når det regne å blåse ude.. snart komme vel snøen åg.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur