Snart jul

hei åg hå

Ja lille lørdag ja i dag, onsdag bare hehe. Har jobba som alle andre dager. Lønnå kom på mandag d va nice;) fekk bein å gå på då ja hehe. regninger åg styr hehe.

Kjøbte meg kjole i dag og annet stasj=)blir bra på julabordet ja=)

Eg må gratulera mitt søskenbarn som ble pappa 21 november te ei jenta =) Gratulere Renate og Roger =) Skikkelig koseligt!

Ja i dag så lærte eg å bruga sagå på jobbn skjærte sånn svinebog og pakkea. La svinekoteletter i pakker...ishe lett men eg fekk d te slutt =)
Ellers skjærte eg biffer åg pakka åg =) gillt det. Anderledes åg enn å expidere =)

Var i helgå m Wenche å tok sol bare ein ting å sei då, herligt når det regne åg blåse ude =) bare å joina!! te helgå bare bli med =)


Fått fiksa pc litt værtfall sånn an funke "litt bedre" hehe.. eg fundere sjøl faktisk å kjøba meg ein bærbare..hehe og tenke hardt på å kjøba meg POlo når eg flytte ud neste år ei gång =)

Ja håbe du hadde det fint då storebror i London i helgå åg at du er kommet helskinna fram te Bergen igjen..du sko ringa men hmm du har sikkart glemt det hehe. Går bra

Var hos min far då itte eg hadde handla kjolen og sånn og fekk laks med godt tilbehør, alltid godt med fisk =)

Ja forslag te julepresanger mottas med takk under kommentarer..
Far? komme ishe på någe
Mor`? kanskje någe kler?
Bror min nja..uvisst
Venner hmm..

ja eg må nok ha meg ein julekalender eg...blir liksom ishe for gammale for sånt:P

Snakkes
----> blir vorspeil i helgå ja glede meg Wenche =)

Kommentarer

h sa…
hay..

eg vil læra meg spansk. så eg ønske meg noge sånn at eg kan læra det, helst ein cd eller noge sånt som kan summa på hybelen om kvelden.

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur