Dagen derpå...

Gyda og meg
Anne,Merethe, og Wenche


Ja eg kom meg hjem i halv fira tiå natt te søndag fra Sandnes takk te Lars Martin som henta meg gille du vennen!
Hadde det skikkelig løye på Lørdagen =)
Va med Wenche og Mangnus i Sandnes åg det va kjekt, regn, grøt spising på maxi, og shopping, ja og en tur innom polet ja. Henta hu Hilde Agathe åg så tok me sol i Hillevåg=) Så bar det te Mega å handla raske middag, blandevann og diverse greier..hehe..småstressa va eg ja..hadde bare 2 tima på meg så blei eg henta te vorspeilet hos Wenche. Det gikk bra, heldigvis!


Gyda, en arb.kollega av Wenche og meg *godt i gassen*

Kjibaste av alt på søndagen var jo at eg har klart å mista d herliga kortet ein bruge øve alt. Kjibt Faktisk fysste gången eg har mista det. Håbe eg finne d igjen då. Nye koder å huska når eg får nytt..jaja d går vel seg te sånn d alltid gjør.
Var åg såg film på kvelden med Anders. Gilt det, må huska og levera filmen inn igjen då..:P hehe. Ellers så håbe eg ugå går bra åg atte snøen komme så vinterdekkå som eg fekk på fredag, blir brukt. Hate å kjøre på pigga..bråke sånn hehe.

Simon, Magnus, Merethe og Wenche *smil*


Store søster Wenche og lillesøster Merethe.

Meg, Wenche, Simon og Merethe.

Øvers Wenche, meg, Kari Janne og Nina med koppen med shot hehe.



Magnus og Simon * laga grimaser ser sånn ud..*



Ja dette var någen av bildene fra vorspeilet =) hehe. Løye var det!

Ha en fin start på uka då ---> mandag=) plutselig helg igjen hehe.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur