Resyme av turen





hei hei

...ja her sitte eg å tenke øve denne fina helgå. Utroligt løye har det vært.
Fekk omvisnig i Grong "centrum" hehe =)

og d lilla kjøbesenteret der. Den lokale pøbben, og måtte jo smaga på ein habbis fra HydroTexaco då..goe den, menne kjibe med ost på ein Cheeseburger altså..bare ei slica med ost øve ein habbis jaja..dei ska skikkart spara på osten hehe.Gjengen som gikk på namdals fhs va kjekke folk, håbe du får det knall i Barcelona då Katrine med heile skolen =)

Var ein tur i Namsos på shopping...tok bussen bort ja, men me klarte å mista bussen tebage igjen..så då blei det ein dyre taxi tebage. Off eg vil ishe tenka på d ein gång. Møtte på Elin som gikk foto samme året som meg på Sund, hun var hjemmom Namsos åg er ellers i Trondheim, var trivelig å sjå hu igjen=) jabba litt om sund åg..gleda oss begge te Juni 07 =) Katrine kjøbte jo kler, eg fant ingen ting eg ville ha..jo någen sko åg ein jakke men eg har lixsom nok av d åg=) hehe.



Det var sånn mini konsert av ein lokal artist der oppe på senteret der -se bilde-
Skikkelig bra å synga han vokalisten der altså! =)
Eg fekk massasje som nevnt tidligare,litt vont er det, men eg føle meg som ein nye person ittepå =)og bare te 60 kr for ein time e jo billigt!!

Var innom Sund før eg tok toget te Værnes åg flyet gikk 21:05. De hadde hatt rollespill der "på flukt" så eg møtte på de 4 bissene fra mitt skoleår, de hadde da kjøkken tjeneste så dei va litt opptatte, jabba litt med Marcus og husmor Gunhild.Var rart å være tilbake på skolen. Det var litt forandringer kan du sei.
Var å spiste på Rørbrygga med en kjekke kompis og hadde pizza, var godt =)Der hadde de fått nytt interiør inventar. Møtte på Unni og det var trivelig, hun var da min klasseforstander på Sund=) Inderøy var blitt fin med sittebenker og en trivelig sjarm.

Ja Viking vant jo mot Brann i kveld på Viking Stadion, det var veldig bra 5- 0 heilt vilt =) såg kampen eg rett itte sikkerhets kontrollen då gjekk jo tiå fortare åg =)Kjøbte meg ein sånn soft shake sjokolade nam! Var veldi varmt der rondt fotball skjermen hehe. Flyet va i rute men så var det sånn vind og regn så gjorde d ble turbolens i flyet eg hate sånt Kjempe kjedelig. Og flyet var fullstappa med personer. Någen va skikkelig leie seg fordi brann tabte då og flyet va innom Bergen før det sko vidare te Stavanger. Når eg gikk av på Stavanger Lufthavn Sola så var det laang kø av brann spillere og supportere som va litt leie seg, såg veldig skuffa ud. Ja eg forstår dei åg...isje kjekt når laget taper.-Bra viking vant seie eg=)
Snakkes. Nå fant eg sengå. Stup trøtte.

Kommentarer

h sa…
det e viktigt at rockeband ikkje bare spele på plasser der det e 18-års grensa..

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur