Influenså

Jadå så kom den flonså te meg åg, begynte på lørdag sist uga.
Så klarte eg å komma meg gjennom dagen på mandagen.
 Så på nattå te Tirsdag kom  feberen.. fekk jo ikke sova. grumsomt d der
.. så gikk bare på jobb kl 4 på nåttå.. Ja eg e rare,men glad i jobben min.
 Gjorde meg ferdige med ting å sånn.. Så gikk eg te legen og ble sygemeldte.
Så i dag har eg hatt en fine dag.  Feberen er vekke, det er en gode ting.
Kjøpte meg ny ramme idag:)  herlig å pynta litt opp i den nye leiligheten min.

I mårå er planen å spisa pizza med Omc  www.opelmotorsportklubb.no  lokal gjengen her nede i Rogaland. Etterpå skal vi bowle . Etterpå blir det bort til noen`s Garasje å se på prosjekter de har på gang.. drøsa å sånn

Ellers så får eg sjå ka helgå bringe. I kveld er det jo å få med seg Idol, se hvem som "driter seg ut" eller synger så gudd at eg faktisk heier på de videre . Så e det jo Senkveld. Ingen fredag uten:)

Juppi jupp. Har begynt å hekla å strikka igjen.. Det e kjekt. Sist eg gjorde d var vel på folkehøgskolen hehe.

Snakkes!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Utflytta Sandnesbu