One month to Christmas!!

Yes is soon Christmas. Snart Julaftå og masse gooe mad =) glede meg!
Ja i mårå MÅ eg bare begynna å kjøba julegaver yes. Jallefall någen pakka sånn eg sleppe å stressa sånn. Og ta sol hos Brun og blid =)

Eg fekk skifta dekk på bilen i dag..fy så det bråker, piggdekk ja.
Var på Madla Handelslag i går med Wenche...stort åg fint det var blitt!!ingen nye klesbutikka ennå men men ..får nok venta te våren trur eg. Wenche kjøbte en dvd som me såg før hu tok kvelden å måtte sova..hu begynne 4 på jobb då..e konditor!
Jo eg va på jobb i dag ja fra 16 te 21.. va litt kjør fra eg kom te 18 vel:P Då i dag klokkå 21 var det helg =) Herliggt!!:D Ellers så leste eg i dag i RA at Sola faktisk ska få Vinmonopol i 2007 !! wee! blir bra =)

yes god helg te adle =)Glede meg te i mårå drikka hso Wenche og ud i Sandnes elle kanskeje d blir Stavanger:P who knows?

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur