snart vår?

...ja nå regne det ude..kjibt.
Eg vil ha SOL å fint vær!,
..i mårå tenkte eg å få satt den allergi spørytå!
Lørdag hadde meg og Roger Taco, nam!! å det smakte extra godt når me ikke har hatt d på ei stond..hehe. Så føyg han te bryne på fest og eg te et vors på stangeland hos Kirsten..Kjekt å sjå hu igjen..=) men eg va faktisk edru.!

Ska jo øve te DK neste helg..på sånn 80`talls cruise hehe...med Terese, det blir kjekt!
Håbe på at bølgene e normale..oog ishe sånn høøgge..då slide eg max..bli sjøsyge ja..men ska nok ta ein sånnen sjøsyge tablett...uansett.

Har dokke prøvd hangman på siå her nå?

Ellers i helgå møtte eg damå te broren min Ane. Hu var skikkelig kjekke jenta. Unne Harald henna møye,livlige jenta, ærlige, og gohjerta jenta!
Me var ude på søndag og spiste middag med far, mor og harald på ,Nærland gård. veldig goe mad der ude.Roger va syge så han hold sengå hjemma med feber dakar.

Ja nå kom solå, snart ska eg avgårde på jobb..+ spise litt mad.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur