Århe

Nå e eg gådig lei sms som bombaderes på min mobil Zapplife 1963..
De skrev:
Hei og takk for sist. Vi vil komme med nye koder for våre medlemmer.Ønsker deg en hærlig helg Erling.Ønsker du ikke kode, send zep stopp til 1963 .

Shit eg heter ikke Erling,men Eva..Ringte nettopp Netcom å de sperra dette for 4 gång eg har blitt kunde hos de Netcom..
Hekkanes drid.. Eg e ikke medlem i sånt. ÅRHE. VER OBS PÅ sånne sms..har du åbna den så e du blitt belasta.

Ein må ringa sjøl te Vianett på 69206920 mellom normal arbeids tid mandag-Fredg. 8-16...for å faktisk få igjen penger eg har blitt belasta når eg ikke e medlem ein gång årrhe.

I mårå ska far skifta dekkå på bilen wee, blir bra!
Snakkes

Kommentarer

Linda sa…
Så irriterende da :o
Eva sa…
stemme d...va virkelig irritert da.Men er gått øve nå.

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur