Langhelg

Då e snart langhelgå slutt.. Va herrligt med langhelg.=)

Fredagen va rolige åg bare fekk fixa ting,og sånn.
Såg den filmen Things happend in Las Vegas med Roger. Veldig morsomme film. Så hadde me pizza nam!

Lørdag så va dagen her eg sko på jentetur med
Terese,Isabella,Tonje,Susanne, Elisabeth,og Rigine.
Spiste en goe frokost, fekk vaska kåken. Så reiste eg heim å sko pakka å slappe av før turen.. blei henta itte 16 ein gång..sko på vors i Kanikveien.

Der møtte me de andre.. Hadde goe Taco før me måtte fyga ud dørå.. taxien va tidlig ude..hadde bestilt den te 1930.men den va der 1915..wow..akkurat feriie og eda hehe..
Vel framme ved risavikå så var det mangen fest stemte mennesker åg kule antrekk=)

Ja det vasje lett å finne lugaren..heilt borti hutiheiti..hehe Vors måtte me jo ha før me rocka dansegulvet.. Dørå va åben så det kom inn en kar med "drikke briller" me måtte jo bare prøva de hehe.. hørte på roxette å sang å tok heilt av!!
Me møtte mangen kule folk., dansa og dansa, snakka og tog bilder hehe. Skikkelig jentetur.
Når båden va i Hirshals så måtte bare meg og Terese sova....va godt.hehe.

Taxfreen åbna kl 14 på søndagen så då måtte Terese åg meg inn å bare bli ferrige hehe
I taxfreen handla eg litt møye men... det blei
1 bailis med caramel smag
1 rødvin
1 abs.vodka
1.barc.razz
Snob,
tyggi..!

Yes blei litt tonge koffert menne det gikk fint=)
Så det va godt å komma heim igjen te norge hehe..dysja lenger enn den "kattadusjen" eg tog på båden.

Ja bilen e fiksa og e friske igjen.. va en hjulkabsel som lekte olja.. så det e fiksa.Heldigvis tryggere å kjøra nå som den e friske.=)

Snart påske åg!!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur