Pollen sesong snart.. oi oi..

Hei

Ja nå e det onsdag midt i ugå... eg merke litt i håve og i kroppen atte allergièn snart begynne.. så bør nok ta sånn allergi sprøyta hehe.
Yes eg e glae for tiå.. solå,fina været, goe kjærest,goe venner, goe familie, goe arbeidskollegaer, ja rett og slett det mesta.
Snart komme åg skattapengane..elle jallefall selvangivelsen hehe... i går fekk eg tv lisens regningå århe...hadde ein sånnen "tvlisensmann" på dørå sist uga ,
...så ja kor lenge har du hatt tv? ehh.. 1mnd sa eg hehe....hadde jo tv`n på såe eg kunne ikkje sei nei hehe.. Må nesten bare le av d. De har sikkert våre på dørå mi før når eg har jobba kveld på jobben..jaja.

Har vaska her hos meg sjøl i dag..va herrligt..så hadde eg meg goe pasta de parma med OST nam!! Te helgå fiste det med taco med min kjære Roger :)
Nå vil eg rettogslett køksan på sofen med Simsons! Snakkes.. snart helg!


Har dokke det fint?..
.prøvd hangman eg har på siå her?? jammen lenge siå eg har prøvd sånn.

Kommentarer

Anonym sa…
Jeg har det fint jeg! Skal ikke klage ^^

Sv: Takk for koselig kommentar! :) Blinklys er til for å brukes :D

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur