Hei og hopp!

Ja nå e det mars måned! Eg har blitt eldre og halveis te 50 år hehe..:P
I slutten av januar hadde Terese dildoparty gud så kjekt det va, masse stilige undertøy og leketøy hehe..

Så fekk eg flonså og låg strekk ud i 2 uge:( gud så kjedeli.. Nå på jobben e det nye produkter og ny katalog!

Bursdags feiringå mi tok av hehe... fekk ein tøffe rosa cowboy hatt, + masse ballonger!!!!! og hårting, dusjgele + krem, spel som faktisk virke kjempe morro, glede meg Terese og gjengen te å prøva det! Rødvin og hvitvin, gavekort på hårklipp, koffert,smykke,gavekort på maling..ja har endelig mala skilleveggen hos meg.. så nå e det bare listene og dørå igjen.. Listene ska vera sølv/gråfarge..:) så står det i stil med resten! Fotoramma av broren min, gud den digge eg! Og andre flotte presanger! Takk takk!

Ja nå e det snart jentekveld åg faktisk på fredag 6mars, då ska me eda mat og på kino å se Bruder i krig..fårsje med meg Roger å se sånt någe hehe..d e jo jentefilm.
Ja åså i går tirsdag så gjekk strømmen heima hos meg, i 17:32 tiå... akkurat spist middag, sko sufra på nette.. ja der forsavnt strømmen. Eg ringte te Lyse åg de sa beklage det er en feil i en transformator på Lura.. ja akkurat tenkte eg... gikk meg en tur te sentrum å shoppa litt lys å sånt.

Klokkå gjekk så eg bare kjørte te Stavanger... fysste klokkå 21.05 elle någe så kom strømmen der eg bor..halva Sandnes hadde våre uden strøm.. Kvadrat stengte visst lige etter strømbruddet..

http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandnes/996253/Stroemmen_tilbake_paa_Lura_-_igjen_.html

Ha en flotte kveld vidare då... Snart e det kvinnedagen jenter 8 Mars!





Kommentarer

Marianne sa…
SV: Hehe. Så du så meg på TV:P
AlexandraEi sa…
Så koselig at du så meg i avisen :) Søt blogg du har :)
Eva sa…
=) takk takk!

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur