..innhold i håndveskå di?

Ja eg kom øve å tenka på någe når eg leste http://www.alexandraei.blogspot.com/ blogg...

-Eg har som regel samme veskå kver dag...der har eg
Mobil,
lommabogå,
nøkla,
p pillene,
håndkrem,
parfyme,
pen,
digitalcamera,
id kort te jobb,
ob,
tyggi,
uheldigvis gamle kvitt,
litt sån"snytepapir"
mascara,
hårklemme,
strik te håret,
vannflaske,
hmm det var det faktisk!

Når eg ska ud på byn tar eg bare det mest nødvendigaste
Mobil,
visakort /leg,
nøkla,
cash,
digitalcamera

Når eg har det travelt. forsove meg, elle må springa for å rekka någe..alltid veskå eg bruge kver dag..men håbe på at eg ikke mangle någe..hehe.

Ka har du i veskå di kver dag?

Ka har du i vekså di når du er ute på byn?

Ka har du i veskå når du har det travelt?

Ja snart e mandags kveld øve..

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur