Snart e det nyttår!

Ja så var det en liten oppdattering siå sist! Det har vært kaos på jobb heilt te lille julaften og kl 19 begynte det å roa seg ned åg Mega stengte 20 og då var det julaferi på meg, HERLIGT var det!! Julaften var det ribba, tilbehør og lammebog elle någe sånt og dessert!! Fekk bukser av mor, klokka, og lys av far, kopp med fruk tea, penga, ipod som eg tror d e, siå d går ann å ha bilder åg musikk på!!WEE belte, smykke, hj.laga såper, vennskaps bilde fra Katrine åå eg grein når eg åbna den åg leste d..Kjempe koseligt, spa tilbehør,sminke, tror d va alt eg:P Veldig fornøyde!
Snart e det nyttår åg ja..harsje bestemt kor eg ska vera hen..*tenke tenke*

Det var nissefest 1 juledag hos Wenche, veldig kjekt!! legge ud någen bilder eg så får dokke se sjøl!





Ellers va eg på kino med Katrine i dag, såg Deja vu,ganske så bra film...eg såg jo ka som sko te å skje hehe. Salen va stapp full!! Før kinoen spiste m på dolly dimple=) va godt!

Snakkes GODT NYTTÅR te alle kjente og ukjente =)


....tror eg legge ud flere bilder kanskje seinare.. må prøva meg på Ipoden nå, se om eg får d te hehe!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur