*mandag*

Eg våkna tidlig i dag, mor sko begynna på jobben itte ei lang stond sygemelding, måtte kjøra na te jobbn også sko eg ud på en del ærender..bland annet henta mitt nye visa kort..det va godt å konne få fiksa den gamle koden tebage:P hehe.
Det e bare møkka vær ude nå for tiå.. dritt regn, vind og kjiba været.Missunne ishe dei som flyge på tur i kuling åg regn brr.
Skikkelig koseligt med sms om ønsker om en god advents tid og jul osv..:P godt de kommer nå i desember åg ishe i oktober hehe
....nissen som kom står i butikken der eg jobbe, kom i oktober åg va på lageret te slutten av november hehe og nå e an i butikken åg nikker og svinge bjella si hehe:P

Va på juleshopping på M44 ja..et sånt kort ble stempla på de 4 plassane eg va på, også e eg med i trekningå om 44.000 kroner hehe som trekkes den 20 desember:P
hoho tenk hvis eg vinne WEee:)
E nå halvveis ferdige med julagavene..någen igjen såm vanligt.

Ja te helgå e det julabord, det blir kjekt. Og det er Anders M og Iseliln sin bursdag den 10desember Gratulere på forskudd =)

yes ønske alle mine venner og famlie en god adventstid =) håper snøen kommer runt lille julaften =)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur