Helgå



gjengen eg drakk med :P

Yes fredag slutta eg 21 på jobb, blei henta halv ti så begynte eg å drikka åg då, ja med Wenche,Runar og Christer. Det va morsomt hehe..me gikk ud i Sandnes. Utroligt morsomt..dårlige på lørdagen då, og julabord kl 20 på kvelden..det gikk fint fint det åg! Goe mad, velkomsdrink, kjekke folk, bra musikk udøve kvelden hehe. Men eg e dårlige i dag då..vært d heile kvelden.

Meg åg Hege!

Her danse eg med ein som va veldi full, skikkelig løye hehe



Julabordet var det goe mad, fint dekka på bordet,goe drikka, møye løye som skjedde, kaka blei d, conjac,bailes, øl, vin, og sprit eg hadde m sjøl:P



Disse sang åg spelte jah..greie nok.:P

Eg ska jobba kver dag te lille julaftå...fult kjør jah..jeje!
Ja helgå har vært harde, men morsomt:) Eg har og hatt ei travel uga,jobba, begynt på julavasken, posta postkort, og kjøbt pakka.. Snart vil eg på kino. *gjesp* eg må nok sova nå..natti*

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur