Borat filmen

..ja i går på jobben var det litt kaos, bestiling av kaker, skjære ost og pakke ossåvidare..dagen gikk fort. Kom hjem, Hilde Agathe ville ha meg med på kino, men eg hadde ishe penga, ja dokke huske jo når eg mista visa kortet mitt..off(vil ishe tenka på d ein gång) ja hu spanderte på meg. Gille hu =) Me såg Borat filmen, og den var skikkelig løyen, eg lo så eg nesten grein hehe hehe. Før filmen var det ein 16 åring som satt ved siå meg så flørta hehe..løye å bli det av ein så e 6år yngre enn meg hehe. Ellers så har ugå vært spesiell då eg har vært naken på ein måte, uten et visa kort.. Hindret meg i å kjøba julagaver.. åårhh det blir stress når kortet komme og den nye koden.. jaja.hehe.
Snakkes God helg!

Kommentarer

Anonym sa…
Borat var sjeeef :) Hihi. Kjempe koselig kveld.. Glad iiii <3 Have a nice weekend.:)

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur