1 uga te Julaftå!!

Ja så går dagne super fort, det e heilt vilt!
Full fres på jobben ågså, tilbud på masse godt, bare ta turen innom!
Var på jobb i helgå igjen, i går te 20 åsså i dag fra 13 te 18. Lide folk då på ein søndag.
Eg e blitt litt bedre på å skjære pinnakjøtt opp..skummelt kver gång.
Itte jobben så var det på Pekingen å eda litt med Wenche, blei And i anenas på meg, og pepper biff på hu Wenche! Me måtte selvfølgelig ha bananasplit!!

Katrine kom hjem på lørdag, var godt å få deg hjem igjen vennen, sko bare tatt med deg masse snø fra kalde trøndelag tihi hehe.
Ja må huska å senda pakken te min bror nå i ugå..så får ann der værtfal te lille julaftå!! Ellers så ska eg på lutefisk middag te min far på onsdag, glede meg!
Wenche ska laga kaka te meg, siå eg har navnedag på julaftå, glede meg te det åg =)

Snakkes!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur