Your name is your parents gift to you. Live up to it

Hi everyone!

..det er ei stond siden eg har skrevet i bloggen min. Eg har jobba enn del ja. Sist helg var eg ute edru på en lørdag. Eg pleie ishe å vera det då, men det var utroligt løye, føltes ut som eg hadde drukket. Wenche møtte eg i Sandnes, åg me gjekk te caduvil,og dansa, og hadde d gilt. Møtte på kjentfolk som vanligt, kjekt det =) Når me sko stikke hjem så kjøbte me fysste åss ei bakte potet, nam!! =) Møtte en snill Antonio som var fra Italia, semitrailer sjåfør, prata litt med han ja før me kjørte hjem.
Å eg e så forkjølte, såre i halsen, off det e et hekkan dette her styret..det er jo retta tiå for sånt någe.
Ishe lett, var åg tog sol på mandag med wenche på kvaddå, var nice d ja. Tirsdag hadde eg litt skjønnhetspleie itte jobb på Ena på Lura, viktig med pleie!
Også va eg åg tok sol Onsdag med en kompis. Tom Arne, blei eg ganske så brune =)Så såg me film ittepå, adam og eva faktikt hehe. Løyen tihi. Det snødde faktisk på torsdags morgen, brr d va kaldt...og godt, men snøen låg ishe leenge. Eg prøve å bruga dagane godt får gjort en del ting =)
Det ble jo kaos borte der med vikeså på E39,litt lengre inni fjellå..glad eg ishe var det då kolonne kjøring.
Ellers så er det ishe lenge igjen te lønnå bare ei uka igjen..WEE eg glede meg!
Så i går på jobben sko eg laga rekesalat..å det e sykt kaldt..men løye hehe.

Eg vet ishe ennå ka eg finne på i kveld, elle helgå.. kanskje eg stikke på kino?/besøke ei venninda elle någe sånt..også ud på lørdag kanskje =)
yes nå e det bare en liten time te så ska eg på jobb te 21 i kveld.

Snakkes.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur