Nyttårs feringå

Hilde Agathe, meg og Katrine
En kompis av Kenneth og Kenneth og Wenche!

Det va utroligt gøy feiring av øvegangen te 2007. Fysste så spiste eg pinnakjøtt med mor her hjemma!!
Va stapp mette ja når eg sko drikka...men d gikk godt hehe. Hadde kjøbt inn Filandia + blandevatn hehe. Festen var hos Wenche på Smeaheiå på Lura!
Typen hennas, og venner av hu var det når eg kom, og meg og Katrine kom samtidig så måtte Tone ta bussen fra hu og eg måtte forklara veien hehe..d gikk bra..ittekvert hehe. ÅÅå det stygga regnværet åårhe eg blei jo blaude i håret årk hehe. Hilde Agathe og søskene hennes kom innom, å forklara veien for dei som ishe va kjent her va utroligt løyye hehe..dei kjørte jo oppe på Varatun og d va heilt feil vei. Men så kom dei fram itte kvert..hehe.

Kjempe koseligt dokke kom innom!!
Mandagen va eg sykt dårlige. Off.. ishe vært så dårlige så eg kan huska. Daffe dag ja..hehe bare køksan i go stolen..og kina mad. Va ude å rånte med Katrine! Morsomt det! Så e det på jobb onsdag. Men ska sova leenge i mårå! hehe
Ja ellers så e det snart helg igjen..dagane går fort!
Kjempe kjekke fering var det av øvegangen te 2007 =) Husk folkens, ha med fotoapparatet!! kjempe kjekt med bilder, bedre å få bilder i presang avogte synes eg.. telle ner dagene te bursdagen min eg =)

SMSàne føyg inn på mobilen, kjempe koseligt å få nyttårshilsninger!! og mobilen ringte åg en del gånge..Bente som va i Oslo åg festa, kjempe morro du ringte hehe.

Katrine og Tone

*eg legge kanskje te flere bilder ittekvert men nå vil eg sova* snakkes då! *

Kommentarer

Unknown sa…
jeg får vel si HEI! da.. selv om det ikke er noe gjestebok her :) Hyggelig å prate med deg!

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur