Wee snøen e kommet

Det snør det snør, tittelig bom er det en sang som heter.. huske ishe resten men det er vakkert når snøen laver ned åg legger seg:)
Den regna vekk onsdag som var, men det kom snø i dag fredag =)

Eg har vært sygemelte denne ugå med flonså..ishe kjekt, hoste så eg nesten må spy..liten madlyst, kløe, ekkel hostesaft
( ja med sånn etanol i- altså trekant så eg ishe kan kjøra på )
off ja det e någe herk..det må vel te hvis eg ska bli friske igjen.
Dagane har gått te mye film, tea , halslinser, is, og enkel mat.
Nå som det e blitt helg håper eg på å bli friske...må bare ta tiå te hjelp.
Eg må innrømma eg drømme meg og vekk i de varme strøk nå som det e snø ute..hehe. Spesielt når eg får nyhetsbrev fra gotogate.no og ving med flere.
Bland annet står det:
STARTPAKKE TIL EKOTISKE RIO DE JANEIRO!
Kontrastenes og mulighetenes by!
Fly og 10 netter på hotell med frokost inkludert.
Rio de Janeiro fra kr 10.715,-
Någen som vil reisa?? eg har såå lyst.
Ellers så fekk eg brev fra lånekassen, må begynne å betale ner studielånet mitt, elle kanskje eg ska få sånn utsettelse..hmm
Ja så fekk eg jo åg mail fra storebroren min, det e alltid kjekt =)
Ellers så e det ishe lenge igjen te bursdagen min.. neste uga e me allerede i februar, herligt med snø åg! Ja i februar vil eg ha "dildoparty" tihi..
d e så løye! Bare jenter som har det løye =)
Ja Kjersti du komme jo hjem nå i februar itte praksisen din i lillehammer, du e med på det partyet rigth? Eg vet om en del som vil tihi. =) GUdd! Katrine du e åg med vel..vinterferie åg greier blir bra!!

Eg fant dette på nettet som stemme ganske godt om meg siå eg e vannmann.. =)
Vannmannen er et lufttegn og fast.

Du er sta, og liker helst å gå dine egne veier.
Uranus er din hersker-planet.
Uranus har ofte med det uforusigbare,
og med fremtidstanker.

Når du ser bilder av en Vannmann,
ser du at han heller vann fra en krukke.
Han henter viten,
som han deler med andre.

Venner er det viktigste for en Vannmann
selv din verste fiende
kan du omtale som din venn.
Du er spesiell,
og liker å være det.
Du skiller deg ofte ut på en eller annen måte.

Du har mange interesser,
og kan veldig mye
om veldig mye forskjellig.
Alt du lærer, vil du gjerne dele med andre.
Du er et gruppemenneske,
og er ofte å finne i humane organisasjoner.
Medmenneskelighet er viktig for deg.
Du er utrolig liberal
og finnes ikke fordømmende.
Desto mer spesielle andre er,
desto mer interessante syntes du de er.

Du er også en samler.
Ikke som Krepsen,
som samler på minner eller historien bak.
Nei, du samler på det som er kjekt å ha,
og det kan ofte være veldig mye...
men du får faktisk også ofte brukt for det også.
Desuten så er du flink til å reparere,
og få ting til å virke igjen.

Du er veldig mental,
og elsker å prate
om det dypeste til det mest overfladiske.
Kjæresten din kan ikke bare være en kjæreste,
men må også være en venn.
Du fortsetter også ofte
å være venner med ex-ene dine,
så det nytter ikke å være sjalu
hvis du har tenkt å gå inn i et forhold til en Vannmann.
Du må dele han med veldig mange andre,
men så er heller ikke Vannmannen sjalu av seg.
Det er alltid spennende å være sammen med en Vannmann,
for du vet aldri hva som kommer til å skje..

http://www.bilnorge.no/vis_bruktbil_privat.php3?bilid=11036 En bil en kompis ska selga...eg kan få ann for 5000,- og ja det e visst någe så må fiksast men han har delene så eg må bare finne en som er grei åg hjelpe meg mot betaling! Ja så komme forsikring, årsavgift, bompenger dil dall. Vanskelig valg!

Åg ja eg har møye på hjerta i dag, eg e såå glad i sjokolade, kom eg øve dette.
Ja, her får du 20 grunner til at sjokolade er bedre enn sex:

1. Det er enkelt å skaffe seg sjokolade når du vil ha det
2. Ord som ”hvis du elsker meg, kan du også svelge” får en helt annen mening når det dreier seg om sjokolade
3. Sjokoladen er tifredsstillende selv om den har blitt myk
4. Det er ikke uttrygt å ha sjokolade mens du kjører
5. Du kan få sjokolade til å vare akkurat så lenge du – og bare du vil
6. Du kan ha sjokolade foran moren din
7. Du kan bite hardt i nøttene uten at sjokoladen bryr seg
8. To mennesker av samme kjønn kan ha sjokolade uten å få grisete tilnavn
9. Ordet forpliktelser skremmer ikke sjokoladen
10. Du kan ha sjokolade rett foran sjefen din uten at han blir rasende
11. Du kan by en fremmed på sjokolade uten å bli slått ned
12. Du får ikke hår i munnen av sjokolade
13. Sjokolade gir deg ingen grunn til å simulere
14. Sjokolade gjør deg ikke gravid
15. Du kan ha sjokolade alle dagene i måneden
16. God sjokolade er lett å finne
17. Du kan ha så mange sjokolader du bare orker
18. Du er aldri for ung eller gammel for sjokolade
19. Selv om du har med deg sjokolade hjem, holder du ikke naboene våkne
20. Størrelsen spiller ingen rolle – sjokoladen er god uansett hvor stor den er

Så te någe som e viktig for å få i vitaminer åg sånt!! digge Smoothies!!
Eksotisk smoothie
2 personer

1 hel ananas
1 mango
1 banan
6-7 druer
appelsinjuice

Rens hele ananasen. Husk å fjern den harde kjernen. Skjær i grove biter og ha i blenderen.
Rens mangoen og ha i blenderen sammen med banan og druer. Ha i appelsinjuice til blenderen får tak og kjør til en jevn masse.
Pynt for eksempel med en melonskive.

Eg lige veldig godt anenas, mango,banan, og jorbær så druene kan eg godt sløyfa, i tillegg te juicen kan eg ta litt yoghurt:P Bare å vera kreative så går det fint!! Någen så e med på å laga dette ein gång i nermaste framtid??

Honningsvågrevyen "Perler Fra Svin"
Honningsvågrevyen opplever et eventyrlig billettsalg og superlativene hagler for forestillinga "Perler Fra Svin". Premiereturneen i oktober var utsolgt over hele linja og nå melder alle arrangørene i høst om et eventyrlig salg.
Eg vil gå på Honningsvåg revyen som ska gå i Sandnes Kulturhus den 22feb kl 20:00 og det koste bare 310 kr. Bli med någeN??

Sånn ja nå må eg drikka mere ricola tea! Snakkes då! God helg!




-

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur