innkjøp

..yes då var litt handla inn te avreisen 15 mars =)

-liten tannkost
-liten tannkrem
-liten listerine, sånn munnskyllevann.
-liten håndkrem
-liten antibac
-liten hårspray.
-liten bodylotion
-liten dr greve intim servietter.
-idoform tabletter
-liten kam

mangle varme strømper..blir kaldt på fly jo på beinå altså..og ska nok ha en goe genser/jakke. får jo teppe på flyet mn det e litt lite hehe..

ja det var vel alt te nå.. mangle solkrem. noen som vet om de er på tilbud nå? Hyl ud!!

Ja Tone hu ønska seg en brunost og ei store plata melkesjokolade...forstår godt hun savne norsk sjokolade hehe... bare 3 uge igjen nå te avreise wee!

Ellers så hjalp eg mor med å få en vaskemaskin på plass på fredag .. far hjalp og då men eg fikk kink i ryggen.. så nå e eg dåårlige i ryggen dakar meg. bare holda meg varme ja..og tøya!

Snakkes

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur