Javel øvestått påske folkens

heisann

ja påsken e nå øve for denne gång..så godt det nærme eg sommar juhu=)
lit komisk å tenka på eg skifta dekk på bilen
før påske men så kom det snø 1 påskedag.
Påsken har vært fine den..goe mad, påske egg, påskenøtter på tv alltid gøy hehe. Nettbytreff askeonsdagen 4 april Utroligt gøy! jobbba i påsken utenom skjærtorsdag,laaangfredag,
men påskeaften..frivillige jobbing så goe penga ble det=)
Fått meg laptop nå, utroligt deiligt! ha goe plass te musikk, bilder og redigerings program: juhu. Så har eg fått en nye mobil te 1 krona Sony Ericsson K610i Red=)blir bra å bruga den ja=)

ellers så har eg hatt fine daga ude i solå i påsken, spist softis,
vært på tivoli, blitt med på facebook.com. utroligt kor mangen kjente som e der:=)
Katrine du må ha gooe tur te Barcelona i mårå 12 april:P ta masse bilder!! og GOD tur vennen. Var ute på påskeaften, vorspeil hos roar ja.goe gang.. begynte seint eg då, mn det gikk nå bra..:P var ude i stavanger på janks og new york:p sjef! kjempe kjekke kompisa du har roar! Harald komme åg hjem snart en tur var det snakk om:=) blir bra!!

Det var alt for denne gången =)

snakkes!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur