Grilling`s 1 gång i år.. juhu


Wenche med svanene:P hu likte de godt. Eg og Wenche følte osse som onga når me matet de hehe, og sprang ner te bryggå. Kjempe gøy!!





ja i går var det fredag den 13 april..det fekk me merka hehe...eg tok m meg ein engansgrill, mn tror du ishe den ishe ville funka uansett ka me gjorde--klarte å tenna på mn kullå blei ishe hvite..jaja itte møye speider teknikka så ishe funka konstaterte me atte en nye engangsgrill var tingen juhu..rema 1000 var rett borte i gata=)
Då var me klar te grilla...
den funka som bare d..P juhu. Grilla habbis og kalkun pølse faktisk.







Wenche og roar..:P


Me måtte jo ha softis itte grillingå juhu


..eg synes eg blir bedre og bedre i å lag en fine blogg =)

Kommentarer

Very interesting blog. Kiss kiss

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur