Utflytta Sandnesbu

Hei

Nye forandringer her gitt.. ja vet det er lenge lenge siå eg har skrevet blogginnlegg.
Har flytta fra Sandnes, solgte min søte lille leilighet på 39kvm . Må sei eg savne de søte naboene.

Etter eg fikk solgt min  leilighet  med hjelp av Verdi Eiendom som var super flinke med
annonse tekst, bilder, god kundeservice, ble det til eg flytta heim te mor.
Bodde hjemme i 3 uker sjå mor . Var på visninger her og der..men en kveld  på finn.no på mobilen kvelden før på en leilighet som hadde ligget ute på finn.no en goe stund.
 I min prisklasse også ;)  Likte leiligheten veldig godt.. den har store terrasse, stort bad store stua/kjøkken i ett, og romslig gang.Ga bud etter jeg hadde vært på visning.. 1  time etterpå var den min :) JUHU!¨ Det var en herlige dag vidare på jobben då.. var i lykkerus hehe. 

Leiligheten er fra 2011. Så i handelen fikk jeg med glass bord med  stoler, med  plass til 8 personer.
Ellers kjøpte eg med en oppvaskmaskin. Er nødvendig i en travel kverdag.
Har også felles garasje underetasjen..det er så herrligt!
Har en store gode bod, postkasse med nøkkel, har også fine miljøstasjoner utføre :papp, plastic, glass, bioavfall og restavfall.. Genialt.

Her på Bryne er det fine omgivelser. kort vei til Frøyland`s vannet,  togstasjonen / buss og tog.
Bruker like lang tid til jobb som før.. så det går flott det hehe.

Nå i dag skal eg på middag med ei venninda i Sandnes. Så då er det bare toget inn til Sandnes.
Gjerne eg møte en kjekke mann i kveld? :) hadde våre hyggelig.
Skal blogge litt oftere ja!.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså