Snart vår !?!

Hei

Ja det har skjedd enn del siå sist eg kjøbte bil hehe..:)
Bilen har fått ny air condition motor:) så den selgeren, eg kjøbte bilen av betalte.

Friste jo med nye baklykter, nye gulvmatter i bilen, nye setetrekk og ja kanskje senka bilen litt:)
Har jo våre jul og nyttår så tiå fyge!
Ellers så har eg fått inn noen stilige hyller i leiligheten min. Fint når personer gir vekk ting på finn.no. De passe så bra inn her:) Sånne cd / dvd hyller som eg ikkje bruge alle hyllene.

Ellers så har vinteren vært nok for min del. leie lyden av piggane på vinterdekkå.. hehe.
Blir så bedre når sommer-dekkå komme på :D

Feiret bursdagen min 12 februar og det blei litt av et vorsspeil.. blei 25 personer på 40kvm hehe.
Utrolige kjekke venner eg har.:) stilige vase , nydelige roser, ulike viner, sprit, gavekort, telys, skåler, opel nøkkelring, dette var noe av det flotte eg fekk:) kjempe kjekke kveld.:)

Ellers så er eg blitt gla i innebandy spele det kver tirsdag med en gjeng på Storhaug..:) får faktisk inn någen mål i det lille nette hehe.

Ja våren kan bare komma for min del så kan eg henga ud hengekøyå, pynta med blomster og slippe en ovn konstant på hehe. I juni ska broren min og eg te nordnorge, far min ska feire sin 60 års dag på Dønna. Så uvisst om me kjøre opp eller tar fly elle tog. hehe.
I August glede eg meg te Bergen tur, besøke broren min når han består på sin diplom oppgave:) Då e han ferdig Arkitekt! Eg e såå stolte av deg Storebror!

Ikea e ein farlige plass å bare gå å mysa.. e jo alltid någe du trenge og det under 50kr lappen hehe. blei litt telys, kubbelys, servietter, og litt sånt sist eg var der.. måtte jo bruga gavekortet hehe. Mja det var alt eg ville dele i dag:) ska prøve å bli bedre på å blogge oftere hehe.
Ha ein flotte dag dere alle sammen

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur