Nytt år å nye muligheter!

Ja nå va me visst i 2009.. blei ikke møye blogging på meg i 2008 hehe. Men har hatt en fantastisk år, eg lige d veldig godt!
Har våre julabord forrige helg å det va skikkelig gøy =) Bedre enn i fjorfjor hehe.

Eg fekk fine presanga te jul av nissen, en goe del lys, spel, dvd, grytekluta,dørmatta, teppe, gomorgen kåba, armlenke i hvit gull, å gavekort fra jobben som blei ein nye kjole! Ganske så fornøyde!! Det e jo bare tanken som telle! Ellers så savne eg Miriam på jobben, hu e nå i cochabamba langt vekke fra Norge.. Hu e ei herlige jenta eg savne på jobben allerede, me hadde det veldig morsomt på jobben! Men nå har det kommet ei kjekke svensk jente fra Gøteborg.. åg blei bedre kjent med hu på julabordet der hu smaga på norske julamad for fysste gång hehe. kjekt å ha deg med på laget Maria =)

Ellers så va eg en del på konserter i fjor, åg me grilla møye på terrassen her på Storhaug, og det blir det nok flere av i sommar!
I leiligheten min har eg fått opp halogen belysning åg gud så bra det blei...eg mangle bare nå ein dimmar så e alt gudd..så e det neste prosjekt å mala veggen hvit, og kanskje laga någen skabe te øve på kjøkkenet!

Farga håret i går med Kjersti, gud det va bra å bli fresh! =)
Fredag så e det konsert på checkpoint med Ida Maria, så det blir bra.. fysste hjemmalaga pizza med besøg av Kjersti åg typen og drikka litt før me fyge avgårde te byn..=) Så på lørdag e det jentevors/dildoparty hos Terese gud d ska bli gøyy!! Mens Roger ska ud med en kompis så me mødes sansynligvis ude på byn =)

Yes så nå for tiå på jobb har me begynt med varetelling hehe..det e jo gilt hehe..utenom varepåfyll då=) Eg må sei eg va krye når eg vant avdelings konkuransen me hadde før jul =) Fekk med 2 gavekort på kino, sånt någe e kjekt, fordi då e ein mere gira te å vinna mere å face og fronte vare bedre!!
Yes nå må eg følga resten av håndball kampen.. håbe me vinne i dag då!

Snakkes!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur