Lenge siå...


Her ser du meg i den blå lagune.. Fikk Islands tur av Roger te Julagave så meg og han var der i begynnelsen av Mars!!


..ja nå e det lenge siå eg har blogga.. siå i fjor leeenge..hehe. Har masse å fortella, tar bare litt.:P

- Bursdagen min som va i februar, fekk eg fine øredobber av Roger som va i Manchester å såg fotball kamp med Odd Peder. Å masse aent fint av venner;) et wafel jern blant annet:)
I februar gikk fikk eg kjøbt meg leilighet i langgata, åg flytta inn i april=) en koselige 40kvm leilighet, og ei goe bod.
Bestefar min havnet på sykehuset i begynnelsen av mars så då dagene anspente.. han fikk lungekreft åg lå 1mnd og 2 uge før han sovnet stille inn en kveld. 4 april var Begravelsen.

Elles så gikk det greit å flytte inn i leiligheten.. en goe følelse, noge eg eie sjøl =) Roger reiste på ferie 12 april te Australia... va vekke i 5 uge..gud d va leeeenge. ..Eg hadde ikke råd te å reisa.Han besøkte en kompis der.. me ska visst på ferie itte sommaren . Glede meg!!!
Men eg grein når eg henta han på flyplassen om kvelden..

Ellers så hadde eg innflyttings fest 19 april.. va mangen her i leiligheten då..hehe.. Gikk nå godt. Takk for alle pakkene. De passa godt inn her. Så kom me te mai, eg fekk sydd inn bunaden siå eg har tatt av så møye.. Me hadde ein fine 17 mai feiring. Var å spiste pølser hos foreldrene te Roger på klepp åg såg folkatoget i Stavanger med Tone og venner av Roger.
























Roger og meg har det veldig bra sammen!
Den 5 Juli ska Onkelen min gifta seg så då ska me i bryllup på Næbø... Glede meg!!
Ska prøve å oppdattere denne bloggen oftere..:P Snakkes!



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur