Resume fra København


Klar som bare det te København.. her hadde eg henta Wenche:)











sånn.. ja me kom på sola 2 tima før flyet gjekk.. greit d.. KØ var d jah, mn den gjekk nå ittekvert kjaptt hehe..vel igjønnå sikkerhets kontrollen så var det å kjøba osse 3 bolla, nysteikte namm og fanta mango hehe..frokosten d. Så begynte innsjekkingå itte møye venting.. heila flyet var fult åårhe.. mangen bergensere, og onga.. de laga jo lyd.. klokkå var jo bare 08:00 på mårråen.. me hadde vært våkne siå halv fem.. hehe. Frokosten kan diskuterast der.. tog någen tygg så drakk eg juicen og tok den lille tobleronen..juhu.Når me kom te Oslo så måtte me gå någe meter te utenlandssiå, taxfreeen, og innpåslitne selgere inne i taxfreen hehe..:P huske du Wenche hehe..

Yes me sko ta ud penga i de minibankane så e gjekk te den fysste eg såg eg.. ups der var det bare euro, franske, og dollar eg konne ta ud.. ja blonde eg var..hehe trøtte var eg åg LOL.
Såe ja me fekk det te.. bedre kurs var det også på flyplassen jah. Me var trøtte, soltne og sånt.. mn handla i taxfreen fekk me goe tid te.. fordi flyet var forsinka med ein halvtime. jeje.. tiå gjekk og me gleda osse masse..
juhu. 2 påsa blei d på meg hehe...
Wenche fekk jo te å sova på flyet mn eg neidå eg bare kvilte auene litt eg hehe..
Det var to frekke flyvertinner på jobb i det flyet.. me satt heilt bakerst ja, de baksnakka jo passasjerer som var heilt foran og midt i flyet.. så tragisk de kan jo mista jobben viss de som de snakke om får vida d.. trakassering av kundene ikkje bra SAS. Eg blei sinte inni meg altså faen.

Ja vel framme i køben.. så var det kjøba togbillett.. ishe liga enkelt å forstå de danskane..hehe mn så var det å finna ka spor det toget gjekk i hehe, ja me fant udav d.. billetten sko visst stemplast elle någe i en sånn automat mn den fant ikkje me hehe. jaja.
Mange roskilde feststemte ungdommer....løye å sjå.. regna sånn der hadde me forstått hehe.Været var nydeli åg varmt.. Hotelle låg 3 min fra togstasjonen.. mn me spurte danske borgere åg dei gidde oss en 15 min omvei shit. ja me såg åss litt om åg då.. masse bygge arbeid akkurat den enklaste veien åg hehe. Anyway her e bilde fra me spiste på hard rock kafe


Eg fekk jo en svære kniv isteden for en vanlige hehe.. eg trodde d var ein spøg eg.. hehe.




Me var jo selvfølgelig ude. åg her e eg goe i gassen hehe..:P




















JA MINIBAREN så me tømte fordi me sko ha våres drikka inni der, så me kjøbte på rema tusen og 7 eleven.. de merka ikkje det på fredags mårning hehe flaks. hehe.
Ja me måtte gå på Tivliet fordi om det måtte regna den dagen.. søren og jaja.. menne me hadde det løye me. åg pizza og hadde d kos hehe. Ble ikkje mangen bilder av berg og dalbanene fordi det høylja ner..
ja her tok eg bilde fra innsiå her me åd italienske pizza.. goe den var!!


Ja fredags mårning kom me te flyplassen århe for en kø, trøtte, bagfulle og stå i den laange køen.. mn heldigvis sto me bare der i 45 min så måtte me gjennom sikkerhets kontrollen..kø der og mn bare på 10 min hehe. svæære flyplass altså vilt hehe. Så me sko reisa med Widerøe de bråge jo extra møye pga propellane.. mn såå gooe seter skinn seter.. kan anbefalast, her klarte eg åg sova.:) endeli hehe. Good frokost og med nysteikte rundstykker og skinka, eggerøre, salat og yoghurt med musli nice!! og juice faktisk! kan anbefalast, gooe service og! yes vel hjemma på sola så sto mor klar å henta me, regna gjorde d og..hehe. la meg med ein gång når eg kom hjem.. halv tolv... og såv te kl halv fira så måtte eg dusja, vaska og sånt fekk folk kl 19..måtte eda någe mad og.. drikka på 3 dagen merkast hehe. Harsje gjort sånn siå russa tiå hehe. Løye var det også!
over og ud :) snakkes!!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Influenså

Akupunktur