Herliga været og beine veien!!




ja det e herligt.. sommaren e her for alvor!!

Det har vært sykt varmt denne ugå her. meine nå på fredag som var så var det jo 32 grade ude dåå var eg nesten ikkje meg sjøl, møøyye pollen, varme og stress på jobb..hehe. ja eg tok påfylling av allergi injeksjonen hehe..:P kosta meg 50 krone jo.. alt koste penga..jeje.

Eg glede meg te helgå då ska eg te sund å se igjen en goe del 1 års reunion!!! juhu så artig d komme te å bli =) ja e ska te masse bilder!!
..denne ugå som var på jobben hadde mega fiskeuga. såå vilt møye fisk og skaldyr som var på tilbud goe greie d..:P
ska ha ei sjeva nå med fylt krabbe innhold.. gudd kveldsmad det.

Wenche kom hjem fra syden, hu e brunare enn me åhe..

hehe eg ska nok ta deg igjen hehe..:P
Me drakk hos Wenche i helgå, dt var gilt .Lura Cheerleading kom på 2 plass i sånn konkurranse i giske hallen ja, dokke e gooe, dokke har jo tross alt Wenche og Merethe som instruktøra hehe..wenche mase jo på atte eg ska vera m, mn eg vetsje heilt eg hehe.

jo eg har fått klippa meg hos hu goa Merethe ja, måtte tynna ud håret, varme i håve ja..hehe. så på fredag farga eg åg det i samma slengen.. hu trengte modell hehe..åjadå eg stille opp hehe.
Ja når me va ude i går så møtte eg på na Margunn, det var gilt å se na igjen itte så lange tid siå eg hadde sett deg..:)
..... så klarte eg å mista lommabogå m førerkort og 150 kr oppi åårhee eg blei sure då ja.. mn i dag kl 2030 ringte d ei dama som hadde fått førerkortet oppi postkassen sin.,, hu ringte, gille du Berit. takk!
Kenti du sang godt når me var på vei te Sandnes,
sang ud vinduet hehe så løye, har det på film hehe..
Thomas hadde bursdag i ugå som var,Gratulere då!!! runda #0 ja. hehe.. off någen år te så e eg så gammale hehe..
Jo min bror Harald reiste te Kina i dag.. go tur =)

ja det var alt for denne gang..over og ud.en liden måned te så,
har eg ei uga ferie
(uke 27 for de som lurte )
juhu!!!

Så e det Spania--> Magaluf 4 august!!!!
8 uge te!!!! glede meg!!










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur