Snart feriepenger juhu!!

heisann

ja eg har nå fått lønn og laptopen e betalt nå,heldigvis for d og andre regninger..jeje..
..,men når eg var ude i sandnes sentrum her på tirsdag m wenche, så kjøbte eg for møye ( mn eg trengte jo nytt undertøy og sånn:P )
så nå må eg leva på 1500 kr te 20 juni...d e leeeenge. mn eg ska alltid klara meg ja! Snart pinse også juhu langhelg.
Har hatt besøg av min bror her i helgå så var, kjempe triveligt =) spiste goe middag hos mor med lammelår og is te dessert og søndagen var eg og min bror hos far og spiste laks te middag, kjempe godt! Eg steikte faktisk fisken, proffen eg ja hehe =) glede meg te fleire sånne middager då Harald ska ha et jobbe år her hjemma =)

Ja snart sommar juhu glede meg te 16 juni. reunion på Sund fhs :) yes!

fant någe stiligt på facebook ei venninda av meg hadde skrevet

Skriv ditt "navn og liker" i hermetegn i Google ("Georg liker"). De 10 første sitatene Google hoster opp, er de som gjelder!

Gikk inn på google og søkte på "Eva liker" og dette fikk eg som resultat.
- Eva liker is * -Blir mangen av de i sommar hehe..
-
Eva liker seg på hurtigruta.*
Eva liker Adam, men bare som en venn
Eva liker runde bord.
Eva liker jeg også
Eva liker seg godt i Florida
Eva liker moten i år*
Eva liker å terge*
Eva liker nakenhet!* herligt
Eva liker
seg i armkroken til storvokste Tony Parker

ja någe av det som ble googlet fram e jo riktig hehe.. merket med * hehe.

Yes snart feriepenger blir bra. Me snakkes!



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur