Dildopartyet







.. eg har då hatt dildopartyet så eg har snakka om lenge eg sko ha. Det var veldi artigt=) Mangen venninder kom, og me drakk ein time før hu dildodamå kom:P

Hu hadde me seg masse kjekt: begynte med å visa oss noen gildemiddel så me sko smaga på åg ta litt på fingen.. løye å se reaksjonen te folk, så kom massasje olja, akkurat samme prinsipp. Så kom dildoer uten vibrasjon -->bøyelige og myke, harde og stive, så kom dildoar med vibrasjon og g punkt stimulator, så kom butterfly som en kunne ha på seg under samleie, stiligt--> så kom egget, små vibrator en kunne ha rundt halsen eller i veska åg ingen kunne vist ka d var uten atte dei hadde d sjøl hehe.:P Sp + masse annet. Så var hu ferdige åg kunne ta i mot bestillinger:=)
Alle dildoar og egg osv måtte me ta på nasen for å kjennen vibrasjonene. Me e veldi sensetive på nasen.
eg måtte rett bort å se på d stiliga undertøyet=) eg kjøbte meg litt ja.. åg nå te helgå får eg varene te vennindene mine og mine egne ting=)
MÅ Gratulere Wenche med sin 22 års dag i dag, mn hu e i London nå med Anne...ja dei e e på shopping. Og Mor mi som også har bursdag i dag Gratulere!!Gla i dokke begge 2.

Itte hu dildodamå hadde gått kom någen kompiser og venner på besøg:P

mere finne dokke på http://www.lekshop.no/



Yes eg jobbe møye for tiå. trenge pengane..snart ska eg betale sydenturen åg. Åsså må eg jo ha lommapenga te dei 2 ugene hehe. Påske aftå ska eg jobba ja. gudd lønn d ja=) Ellers så begynne d å bli vår i loftå=) herrligt! Snakkes!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur