Spania, Mallorca --> Magalluf <---

Yes då e eg inne i mi 2 uga sygemelte. Domme flonsa. Men eg ska vera friske te mandag ja..møkka leie. Tabletter og sånt harsje funka på meg så eg har bare drokke masse IMSDAL ja. Men i går bestilte meg og Wenche tur te Magaluf =) 4 august reise me fra Sola =) wee! Merethe,Sølvi,Wenche og meg!


Reiseperiode: 4 august- 18 august 2007.
Flytid: Ca. 3 timer og 30 minutter
Tidsforskjell: Norsk tid
Valuta: Euro (EUR)

Ja her e litt om reisemålet vårt:
Full fart, mye moro og fine strender. Palma Nova og Magalluf er to av Middelhavets mest populære feriesteder, både for unge og eldre.
Opprinnelig var Palma Nova og Magalluf to forskjellige reisemål, men i dag har de praktisk talt vokst sammen. De ligger omtrent en mil vest for Palma by, ved to herlige, velholdte strender.
Magalluf er et fornøyelsesmekka for Europas unge mennesker.
Til og med på stranden er pulsen høy, med massevis av aktiviteter hele dagen lang.

Me ska då bo på leilighetshotell Club Royal Beach har utmerket beliggenhet direkte på den beste delen av Magallufstranden.
Ja her ska me bo altså, blir bra det =)Fint leilighetshotell i to bygninger direkte på den beste delen av Magallufstranden. Stor solterrasse med basseng og solsenger til leie. Bassengbar som serverer enkle retter. Salong og buffé-restaurant.
Hotellets engelsktalende verter arrangerer underholdning og aktiviteter flere ganger i uken. Dette blir jo spennanes å se om e bra hehe.Innendørs basseng-->eg tvile på atte eg bade inne altså,fårsje någe farge då, Bordtennis, ja det må eg nesten prøva, e ishe proff mn eg blir nok det hehe, vannpolo ja det e alltid løye, glede meg! og volleball e alltid ein slager

Palma Nova er et glimrende utgangspunkt for å oppleve øyas ville og vakre vestkyst, fjellene og småbyene, for ikke å glemme Palma by med spansk storbystemning. Med leiebil får du opplevd det meste i ditt eget tempo. Ja Wenche, Merethe og Sølvi ka seie dokke? Hadde vært kult, kjøre bil e alltid gøy, håbe d blir ein cabbe me kan leie tihi!
Mellom de to strendene går det en fin strandpromenade der det kryr av restauranter, tapasbarer, kaféer, butikker og ferieglade gjester fra hele Europa. I tillegg til strandpromenaden finnes en lang sykkel- og rollerbladessti for de som ønsker å være litt ekstra sporty i ferien. Ja det va visst golf og, kanksje me teste ud det åg blir løye!


Adresse
Avda. de Magalluf 18, 07181 Magalluf.
Telefon +34 971 131624. Fax +34 971 130378.

Ja alle har jo med seg camera, så me ska laga ein rapport når me e tabage =)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Resume fra København

Influenså

Akupunktur